Poznato televizijsko lice u novom biznisu – Mia Halilović u dizajnerskim vodama, pokrenula vlastitu liniju torbi
Mia Halilović već je poznato televizijsko lice u BiH. Ova urednica i voditeljica showbiz magazina „VIP 35“ na TV1, osim novinarstva, još kao djevojčica sanjala je o dizajnerskom poslu, a vrijednim radom i spontanom idejom ostvarila je i taj san.
Naime, Mia je ponosna vlasnica brenda “Lumiere” i dizajnira torbe, koje su kvalitetom i funkcionalnošću već našle put do prvih kupaca. Torbe su njena velika strast, i smatra da je dobra i kvalitetna kožna torba imperativ jednog stajlinga. U osmišljavanju tri vrste torbi, koji njen brend za sada nudi, vodila se vlastitim potrebama i praktičnošću tog asesoara.
– Trebala mi je lijepa poslovna torba. Tražila sam torbu u koju može da stane dosta toga što mi je svakodnevno potrebno, od laptopa, teftera, punjača za telefon, novčanika, šminke, a da ona opet izgleda lijepo. Tako je nastala prva torba. Manju torbu sam napravila jer mi je trebala jedna za veče u koju može stati nešto više od samog telefona, ali da se može nositi uz elegantne večernje stvari. Što se tiče ceker torbe, tu sam se već malo poigrala. Željela sam torbu koja će biti malo drugačija od svega što ima na našim prostorima, i tako su nastale ceker torbe koje su oslikane motivima Sarajeva, što je rad mladog umjetnika Kerima Hodžića, i slikom umjetnice Fride Kahlo, što je uradila studentica likovne akademije Marija Kacanski- kaže Mia i dodaje da u planu ima još dosta slika, koje će zasigurno oduševiti sve dame.
Torbe “Lumiere” su izrađene od visokokvalitetne kože, a predstavljaju 100 % domaći bh. proizvod.
– Koža se kupuje u BIH, gdje ih i izrađujemo. U našoj zemlji imamo puno talentiranih zanatlija i kvalitetne kože, tako da bi bilo suludo kupovati materijal i izrađivati torbe negdje drugo- izričita je Halilović.
Pojašnjava da je naziv brenda “Lumiere” odabrala sasvim spontano.
– Lumiere je francuska riječ i znači svjetlost. Sasvim slučajno, dok sam šetala u švicarskom gradu Lausanne, čula sam riječ koja mi je privukla pažnju, i upitala sam supruga koji tečno govori francuski šta ta riječ znači. Kada mi je objasnio, jako mi se dopala, tako da sam je odabrala za naziv brenda- govori Mia.
Torbe su namijenjene svim poslovnim damama, koje veći dio dana provode na terenu i sastancima, te mladim mamama koje u torbama moraju nositi dosta stvari za sebe i svoje bebe. Prva kolekcija je već prodata, a vlasnice su prezadovoljne proizvodom koji je drugačiji od svega što su mogle naći u komercijalnim radnjama.
– Zanimljivo je da je prvih šest torbi na upit otišlo za Beograd damama koje su u penziji, i veoma mi je drago zbog toga. Na našem tržištu dizajneri idu na neku sigurnu varijantu, i ja ih razumijem. Po prirodi volim da rizikujem i da budem drugačija. Isključivo pravim torbe koje bih ja kupila, a inspiracija su mi inostrani brendovi, jer, da se razumijemo, niko više ne može izmisliti oblik torbe koji već ne postoji- zaključuje TV voditeljica te dodaje da će zasigurno proširiti asortiman, no rano je o tome govoriti.
Torbe se, za sada, mogu pogledati i kupiti putem interneta, na Instagram i Facebook adresama Lumiere by Mia, a sajt je u pripremi i uskoro će biti gotov.
– Svi zainteresirani informacije mogu dobiti slanjem upita na Instagramu i Facebooku. Prvu reviju torbi planiram u svom rodnom Beogradu, gdje će biti i butik koji planiram da otvorim sa mojim bratom, koji je također kreator- kaže Halilović.